ک مثل کپور



این اولین مطلبی هست که مینویسم وامیدوام که به درد بخوره.
ساعت حدود 3 صبح بود و من که از سر شب کنار رودخونه بودم، خوابم گرفته بود که یهو صدای زنگوله ای که به نخ وصل کرده بودم اومد و منو از چرت پروند و تا بیام سر چوب ماهیگیری، چند متری نخ از قرقره باز شده بود
و هنوز قرقره با ترمز نیمه باز با صدای مخصوصش، با سرعت میچرخید . چوبو از رو پایه برداشتم و با یک حرکت سریع دست، سعی کردم قلاب رو تو فک ماهی که طعمه را در دهان داشت جا بدم. و این شروع کشتی تقریبأ یک ساعته من و این کپور 15 کیلویی 91 سانتی بود.
17 شهریور ساعت 3 صبح
طعمه بزرگ جوشانده دست ساز با مزه توت فرنگی و قلاب شماره
2
سیستم منتاژ: طعمه ثابت با سرب 80 گرمی
نخ 0.35 میلیمتر منوفیل ، چوب 3.90 متری از جنس کربن و الیاف مصنوعی با قابلیت پرتاب 70 گرم.
این اولین کپور امسال بود و تا به حال آخرینش هم بوده. تا ببینیم چی پیش میاد

کلیه حقوق بر اساس قوانین نرم افزاری متعلق به وب سایت اردک ماهی می باشد.
برداشت مطالب با اجازه کتبی و درج منبع امکان پذیر است.

۲ نظر:

  1. ba salam
    shorooe khobi dashte bashid
    man raees heyat modirehye saite www.mahigiran.com
    hastam
    omid varam ke dar in rah movafagh bashid
    hamkaritan ra ba saite mahigiran ghadr minahim
    dar rahe tarvij farhange mahigirie sahih movafagh bashid
    batashakor
    modiriate saite
    www.mahigiran.com

    پاسخحذف
  2. من این پست شما رو تو وب خودم گزاشتم تو قسمت رکوردها با ذکر منبع

    پاسخحذف