تو شکم اردک ماهی چی پیدا میشه ؟

سلام
چند روز پیش با امیر، دوست و همراه ماهیگیرم ، برای چندمین بار دست خالی از ماهیگیری برگشتیم خونه و برای همسرانمون شروع کردیم تعریف اینکه بعله : چنین و چنان و اینکه ما حداقل سی تا ماهی گرفتیم و البته ولشون کردیم ، ولی بوی دماغ سوختگیشو عیالات مربوطه از سر کوچه شنیده بودن و به ما که شب رو نخوابیده بودم حسابی خندیدن. خلاصه سرتون رو درد نیارم اینکه روز بعدش که تعطیل بود دوباره یال و کوپال کردم و رفتم سر آب ، هنوز چند دقیقه ای نگذشته بود که چوب ماهیگیری چنان خم شد که فکر کردم الانه که بشکنه و نتیجه اش هم اینی هست که میبینید.



فکر میکنید تو شکم این ماهی در کنار ماهی طعمه چی پیدا کردم؟



درست میبینید یک ماهی دیگر و یک لانسه با تمام مخلفاتش که از این به بعد تا گم و گورش نکردم یا مثل ماهیگیر قبلی تو شکم اردک ماهی دیگری جا نگذاشتم جاش تو جعبه لوازم ماهیگیریم هست. در ضمن امیر هم اون روز با من نبود. جاش خالی و جای شما هم خالی



کلیه حقوق بر اساس قوانین نرم افزاری متعلق به وب سایت اردک ماهی می باشد.
برداشت مطالب با اجازه کتبی و درج منبع امکان پذیر است.

۲ نظر:

  1. دوست عزیز سلام
    از توجه شما به وبلاگ کوچکمان ممنونم اما مطمئنم به پای وبلاگ شما نمیرسه.
    امیدوارم هر روز پر بار تر بشه .
    من مدتهاست سعی میکنم برای شما نظر بدم اما مثل اینکه مشکلی در وبلاگتون هست.
    امیدوارم اینبار دیگه قبول کنه
    ارادتمند ایرج

    پاسخحذف
  2. salam khoobin man yeki az kelipaye shoma ke soofo gereftin download kardam khily bahal bood man az rasht hastam chand vakhte vase ordak mahi miram vali emsal khabri nist be oon soorat manam ye weblage kocholoo neveshtam khoshhal misham mano rahnamye konid va be webloge man sar bezanid mamnoon
    www.lakanshahrmahigiri.blogdoon.com

    پاسخحذف