ماش ماهی یک دستی



Aspius Aspius
یا
ماش ماهی

هفتم مهر ماه امسال رفته بودم ماهیگیری و دوربین عکاسی که فیلم هم میگیره طبق معمول همراهم بود. بعد از چند پرتاب کوتاه و بلند و امتحان این لور و اون یکی لور و حرکتشون تو عمق های مختلف بلاخره یه ماش ماهی به قلاب زد. یه هو با خودم شوخیم گرفت و به خودم گفتم : شرط میبندی که نتونی هم فیلم بگیری و هم ماهی رو ؟ من که کلاه سرم رفته بود و بدون فکر کردن شرط خودم رو قبول کرده بودم یک دستی دوربین رو در آوردم و سعی کردم بایک دست فیلم بگیرم و با دست دیگه ماهی ، چند دفعه نزدیک بود هم شرط رو ببازم و هم بی دوربین شم. این هم نتیجه بلند کردن دو تا هندونه با یک دست





-------------------------------------------------------------------------------------------------------

این از الطاف دوست
ماهیگیر
و
اهل ذوق

دکتر عبدل فیشر

در رابطه با ماهیگیری یک دستی




این هم کارت وزیتش









کلیه حقوق بر اساس قوانین نرم افزاری متعلق به وب سایت اردک ماهی می باشد



برداشت مطالب با اجازه کتبی و درج منبع امکان پذیر است

۷ نظر:

  1. سلام
    دوست و سرور گرامي
    جناب آقاي جاش
    خلاصه بعد از چند روز سعي كردن و چندين بار تلاش نا موفق ،توانستم اين كليپ زيبا رو ببينم ولي خودمانيم من كه دل تو دلم نبود چون چندين بار ماهي تا لب آب اومد و فكر ميكردم هر لحظه فرار ميكند.
    راستي يك سوال اين چوب حدودا چند يورو قيمت دارد؟ جنس آن از چيست ؟ كربن دارد؟
    وقتي اونجا بودم چند تا فروشگاه لوازم ماهيگيري رفتم بيشتر چوب هاي كربن دار بودند بنظر انعطاف كمي هم داشتند .نميدانم شايد اشتباه ميكنم.
    باتشكر
    مجيد

    پاسخحذف
  2. سلام استاد گرامی
    شرط می بندم که من این فیلم روبارها بیشتر از شما دیدم چون هم فیلمش باحاله وهم آهنگش
    تازه با نرمفزار هم هم اون فیلم قبلی در باره ماهی سوف که گرفتید واین فیلم را دانلود کردم
    تشکر
    واقعا خونسردی شما در ماهیگیری الگوی برای من هست من هرفقط ماهی به قلاابه از استرس وهیجان دست و و پا هام می لرزه
    من وخیلی از ماهیگیریای دیگه که دیدم فقط می خوان ماهی رو بندازن بیرو از آب اصلا لذت ماهیگیری براشون مهم نیست

    پاسخحذف
  3. سلام جاش عزیز
    سعادت گرچه بیرنگ است ولیارادت همچنان پا برجاست
    قافیه که به تنگ آید شاعر به جفنگ آید

    جاش عزیز همیشه ایم سما مایع افتخار ما ایرانیان بود با اجازه شما شماری از مقالات سایت را در کتاب جدید خودم کپی پیس کردم تشکر از اجازه

    پاسخحذف
  4. سلام اقا سال نو مبارک انشا اله سال خوبی داشته باشین

    پاسخحذف
  5. سلام دوست و استاد گرامي
    فرارسيدن بهار سال 1389 را به شما و خانواده گراميتان تبريك عرض ميكنم.ميدوارم سالي سرشار از سلامتي و موفقيت در پيش رو داشته باشيد.
    قربانت مجيد

    پاسخحذف
  6. سلام به بزرگ ماهیگیر رودخانه ماین
    امید وارم که مشکلات زندگی فرصتی به شما بده تا برید لب آبو طعمه ای به آب بزنید ماکه مردیم از بس که تنهای رفتیم ماهیگیری
    منتظر عکش های جدید شما هستم ماهی ماش ماهی سیم ماهی کراس اردک ماهی و سوف
    یه عکس جدید نمیزارید ماسوژه کاریکاتور کنیم

    پاسخحذف
  7. لطفا ماهیگیران ورزشی راحمایت کنید ولین های ماهیگیری با موتور برق و تور را در سایت خود قرار دهید
    لینک ها
    http://iranfishing.ir/post-981.aspx
    http://iranfishing.ir/post-946.aspx
    لطفا من را راهنمایی کنید که راه چاره چیست محیط زیست چیکاره هست اصلا کجاست چرا من که 2ساله دارم ماهیگیری می کنم چرا کسی جلومو نگرفته بگه کو مجوز ماهیگیریت؟
    منتظر نظرات شما هستم؟

    پاسخحذف